Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Czołem Bohaterowie!
W moim posiadaniu są wszelakie podręczniki D&D do wersja 3.0 i 3.5. Mam je na laptopie w wersji elektronicznej i w domu w wersji książkowej. Gdyby ktokolwiek był zainteresowany chęcią zdobycia tych dokumentarium, służę. Piszcie na priv lub pod postem, na pewno odpowiem na wezwanie.
Z mojego doświadczenia wiem, że najważniejszy i używany na bieżąco podczas sesji fabularnej jest "Podręcznik Gracza". Bez niego, jak bez ręki. Prowadząc swojego bohatera, gracz musi być w pełni świadomy i pewny ruchów, które wykonuje lub chciałby wykonać. Zawarte w nim informacje, obejmują zagadnienia począwszy od tworzenia postaci, przez taktykę bitewną, a na magii i glosariuszu kończąc.
Kiedy nabierzesz doświadczenia jako gracz i masz pomysł na stworzenie własnej fabuły, warto zapoznać się z podręcznikiem "Przewodnik Mistrza Podziemi". Jest to uzupełnienie i dodatek do podręcznika gracza, z którego można śmiało wyciągnąć parę zaskakujących smaczków. Poza tym potrzebna ci też będzie " Księga Potworów", z której wyciągniesz wszelakie bestie w wir walki.
Oczywiście nie opieraj się wyłącznie na księgach. Pamiętaj, że jako Mistrza Gry, nie obejmują cię żadne ograniczenia. To twój świat i działa jak sobie tego zażyczysz. Przede wszystkim liczy się tu kreatywność i zaskakiwanie całej reszty, biorącej udział w sesji.
Nie rozpisuję się więcej w tym temacie. Jeśli są pytania, bez krępacji piszcie.
Łapa!
"...i jakoby ostatni szept, tak uwolnił palce z napiętej cięciwy, a pikowana strzała szyła powietrze, zmierzając ku niczego niespodziewającemu się plugastwu."
Bardok
Offline
Ja chce
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 552.04 kB (Maksimum: 619.63 kB) ]